Nárok na reklamáciu si môžete uplatniť do 24 mesiacov odo dňa zakúpenia tovaru.
Tovar nám pošlite poštou spolu s kópiou dokladu o zaplatení a dôvodom reklamácie na adresu: AT Group, s. r. o. , Oddelenie e-shop, Slávičie údolie 26, 811 02 Bratislava. Na riadne a včasné vybavenie reklamácie vám odporúčame presne popísať dôvod reklamácie.
Za okamih podania reklamácie sa považuje okamih doručenia reklamovaného tovaru spolu so všetkými zákonom stanovenými dokladmi na našu adresu.
My vašu reklamáciu zaevidujeme, o čom vás budeme informovať.
V lehote do 3 dní vás budeme kontaktovať s rozhodnutím, ako bola vaša reklamácia vybavená. V prípade, že bude potrebné zložitejšie technické skúmanie tovaru, sa lehota posúva na 30 dní. O všetkom vás budeme informovať e-mailom alebo telefonicky.
Celé znenie Reklamačného poriadku nájdete TU.
V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať telefonicky na čísle +421 910 33 55 77 alebo emailom na: info@sneakybrand.sk .