Reklamácie

//Reklamácie
Reklamácie 2019-09-03T16:48:46+01:00

Nárok na reklamáciu si môžete uplatniť do 24 mesiacov odo dňa zakúpenia tovaru.

Tovar nám pošlite poštou spolu s kópiou dokladu o zaplatení a dôvodom reklamácie na adresu: AT Group,  s. r. o. , Oddelenie e-shop, Slávičie údolie 26, 811 02 Bratislava. Na riadne a včasné vybavenie reklamácie vám odporúčame presne popísať dôvod reklamácie.

Za okamih podania reklamácie sa považuje okamih doručenia reklamovaného tovaru spolu so všetkými zákonom stanovenými dokladmi na našu adresu.

My vašu reklamáciu zaevidujeme, o čom vás budeme informovať.

V lehote do 3 dní vás budeme kontaktovať s rozhodnutím, ako bola vaša reklamácia vybavená. V prípade, že bude potrebné zložitejšie technické skúmanie tovaru, sa lehota posúva na 30 dní. O všetkom vás budeme informovať e-mailom alebo telefonicky.

Celé znenie Reklamačného poriadku nájdete TU.

V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať telefonicky na čísle +421 917 868 487 alebo emailom na: info@sneakybrand.sk .

Pokračovaním v používaní lokality súhlasíte s používaním súborov cookie. Viac info

Nastavenia cookies na tejto webovej stránke sú nastavené na "Povoliť cookies" vám prehliadanie možné skúsenosti. Ak budete pokračovať na používanie tejto webovej stránky bez zmeny nastavenia cookies alebo kliknite na tlačidlo "Prijať" nižšie potom dávate súhlas k tomu.

Zavrieť